Program prepaid ToneExcel pertama di Malaysia yang dibantu oleh Tonetalk sebagai pembekal perkhidmatan dan bakal melanda negara kita dalam masa terdekat ini. ~ Bisnes Prepaid Tune talk Jana Pendapatan Lumayan anda...
banner

Program prepaid ToneExcel pertama di Malaysia yang dibantu oleh Tonetalk sebagai pembekal perkhidmatan dan bakal melanda negara kita dalam masa terdekat ini.

Tahukah anda hanya dengan menjual SIMKAD ToneExcel- TuneTalk anda mampu menjana pendapatan hingga ribuan malahan puluhan ribu ringgit setiap bulan?


Anda hanya perlu menjual SIMKAD berharga RM80 kepada seberapa ramai kawan-kawan anda. Itu sahaja.


Maka setiap kali mereka top-up, anda akan mendapat komisyen daripadanya. Jika mereka menggunakan SIMKAD itu seumur hidup, maka seumur hiduplah anda akan mendapat komisyen tersebut.


Mereka bukan beli top-up dengan anda, mereka boleh top-up dimana sahaja, seperti di 7Eleven, stesyen minyak, kedai-kedai top biasa, dan setiap kali mereka topup dan setiap kali itu jugalah anda akan mendapat komisyen. Kerja anda hanya jual SIMKAD.


Komisyen anda bukan satu peringkat sahaja, tapi TIGA PERINGKAT!!

Untuk keterangan lanjut sila layari http://www.bisnesprepaid.com/hairilt atau klik gambar di bawah



1 ulasan:

  1. Seorang Director ToneExcel-TuneTalk akan berada di Seberang Jaya, Pulau Pinang pada 17/6/2011 untuk memberi penerangan kepada leader2 di Penang, jadi sesiapa yang ingin berjumpanya bolehlah menghubungi Nelson 010-7777711 untuk confirmkan tempatnya

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...