~ Bisnes Prepaid Tune talk Jana Pendapatan Lumayan anda...
banner
KINI...Telefon bimbit adalah merupakan satu keperluan dalam kehidupan kita. Di mana sahaja kita berada, telefon bimbit umpama lagu dan irama yang tidak boleh dipisahkan. Dengan memiliki telefon bimbit sudah tentu 'reload' adalah satu kemestian. Paling kurang jumlah 'reload' purata sebulan ialah RM30 dan boleh mencapai ratusan ringgit sebulan.

BERITA BAIK...Mahukah anda dilindungi oleh Insuran Kemalangan Etiqa daripada Maybank bernilai RM100,000 PERCUMA? Mahukah anda diberi mata ganjaran setiap kali anda melakukan topup? Mahukah anda memenangi Tiket Bertuah AsiaAsia setiap hari? Mahukah anda dibayar komisen sehingga 20% hanya dengan memenuhi 3 syarat mudah seperti berikut:

* Menggunakan telefon bimbit anda,
* Mengekalkan 'reload' bulanan sebanyak RM30 minima; dan
* Menggunakan simkad ToneExcel.

1. Apa dia Simkad Prepaid ToneExcel?
Simkad Prepaid ToneExcel adalah sama seperti simkad prepaid Telco yang lain seperti Celcom, Maxis dan Digi yang boleh digunakan bersama telefon bimbit anda untuk membuat panggilan dan menghantar sms. 

2. Apa kaitan di antara ToneExcel dan TuneTalk?
ToneExcel dan TuneTalk merupakan 2 syarikat yang telah menandatangani perjanjian untuk menjalankan perniagaan dan perkhidmatan telekomunikasi di Malaysia. ToneExcel telah dilancarkan pada 05 Ogos, 2010 dan websitenya ialah http://toneexcel.com manakala Tunetalk http://tunetalk.com telah dilancarkan oleh Tony Fernandes (pemilik AirAsia) dan diketuai oleh Mr.Jason Lo sebagai CEO nya.

3. Apa fungsi ToneExcel dan TuneTalk?
ToneExcel bertanggungjawab membekalkan simkad prepaid manakala TuneTalk membekalkan 'reload' yang digunakan untuk 'top-up' atau menambah kredit simkad prepaid ToneExcel.

4. Berapakah kadar panggilan dan kadar sms ToneExcel?
Kadar rata panggilan ToneExcel ialah 0.32 sen seminit ke mana-mana 'service provider' dan 0.15 sen per sms. TuneTalk menggunakan sistem blok satu minit.

5. Di manakah 'reload' TuneTalk boleh diperolehi?
'Reload' TuneTalk boleh diperolehi di seluruh negara termasuk Sabah/Sarawak dan kesemua 7Eleven, Station Minyak yang mempunyai E-Pay, 60%-70% kedai-kedai top-up biasa dan melalui 'online banking' seperti Maybank2u, CIMB Click, Eon-Ebanking, dan RHB-Ebanking. KLIK link berikut untuk mendapatkan lokasi dealer TuneTalk di kawasan anda. 

6. Bagaimana dengan 'signal' penerimaannya?
TuneTalk menggunakan talian celcom. Jika talian celcom baik, maka Tunetalk pun baik.

7. Apa kemudahan yang ditawarkan oleh ToneExcel? 
>>Jika anda menggunakan Simkad ToneExcel, anda boleh mengekalkan nombor prepaid lama anda sama ada 012, 019, 017, 013, 014 dan lain-lain.

>>Anda boleh menukar nombor pada bila-bila masa dan seberapa kerap yang anda mahu tanpa sebarang bayaran dan tanpa menggantikan simkad Toneexcel.

>>Anda diberi kopun topup RM30 talktime PERCUMA! semasa mendaftar. Ini bermakna modal anda hanya RM50 sekali sahaja untuk bayaran proses pendaftaran.

8. Mengapa saya harus menggunakan simkad prepaid ToneExcel?
Jika jumlah topup bulanan anda mencapai RM30 atau lebih, adalah disarankan anda menggunakan simkad Toneexcel. KENAPA???....Sebab-sebabnya ialah:

>>Anda dilindungi oleh Insuran Kemalangan Maybank Etiqa bernilai RM100,000 yang diberikan secara PERCUMA di mana anda tidak perlu membayar sesen pun. Selagi anda menggunakan simkad Toneexcel, selagi itu anda dilindungi. Jika anda membeli insuran nyawa dari agen-agen insuran, bayaran bulanan insuran kemalangan berkenaan adalah lebih kurang RM50 ke atas. Di Toneexcel ianya PERCUMA... 

>>Anda diberi mata ganjaran setiap kali anda melakukan topup. Mata ganjaran ini boleh ditukarkan kepada tiket penerbangan AirAsia ke destinasi mengikut kelayakan mata ganjaran yang anda perolehi. Sila lawati website berikut untuk mengetahui lebih lanjut mengenai mata ganjaran berkenaan di http://www.tunetalk.com/points
>>Anda berpeluang memenangi 10 cabutan tiket penerbangan AirAsia setiap hari. 

>>Pertama di Malaysia di mana anda dibayar komisen jika mempelawa rakan menggunakan simkad Toneexcel iaitu sebanyak 20% daripada jumlah topup mereka yang dikenali sebagai Sistem Referral ToneExcel. Komisen ini akan dibayar selagi mereka menggunakan simkad tersebut.

Untuk keterangan lanjut, sila layari http://www.bisnesprepaid.com/hairilt atau klik gambar di bawah ini :-



2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...