Perubahan Dalam Bisnes Prepaid TuneTalk ~ Bisnes Prepaid Tune talk Jana Pendapatan Lumayan anda...
banner

Perubahan Dalam Bisnes Prepaid TuneTalk

Ini adalah merupakan berita gembira dari pihak TuneTalk. kalau dahulu kita perlu  membuat reload sebanyak RM38.00 setiap bulan sekarang syarat-syarat telah dilongarkan dan kita hanya perlu reload sebanyak RM20.00 sahaja setiap bulan. Katakanlah kita tidak reload sebanyak RM20.00 pada bulan tersebut, komisen yang layak kita perolehi akan dihapuskan dan untuk melayakkan diri kita semula kita hanya perlu reload RM20.00 pada bulan hadapan. Ini banyak berbeza dengan dahulu masa mula-mula perniagaan prepaid TuneTalk ini diperkenalkan.

Dulu, kalau tidak reload RM38.00 kita akan dibuang keahlian dan untuk layak kita perlu membayar semula sebanyak RM80.00. Tapi sekarang syarat itu telah dilonggarkan. Walaupun telah dikurangkan, ke RM20.00 kita perlu reload RM30.00 untuk layak mendapat PA Insurans percuma. Apa pun pilihan itu di tangan anda.
Selain perubahan berkenaan, bayaran komisen akan diberikan apabila telah mencapai RM30.00. kalau dulu perlu mencapai RM50.00 baru layak dibayar. Ini memang menarik dan sememangnya memudahkan sebab makin ramai akan layak menerima bayaran nanti dan dalam kadar cepat kerana minimum adalah sebanayk RM30.00 sahaja.

Untuk keterangan lanjut, sila layari http://www.bisnesprepaid.com/hairilt  atau klik gambar di bawah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...