Tunetalk WOW adalah Affiliate / Referral Terbaik ~ Bisnes Prepaid Tune talk Jana Pendapatan Lumayan anda...
banner

Tunetalk WOW adalah Affiliate / Referral Terbaik


Sekiranya kita ingin menyertai Program Affiliate TuneTalk-ToneExcel ini, dibawah ini adalah cara-caranya:

 

1. Kita perlu menjadi penguna TuneTalk-Tone Excel dengan bayaran sebanyak RM80 (+ RM10 utk pos)  sahaja .Maka kita akan mendapat satu sim card yang seperti ini:


Dengan bayaran sebanyak RM80, kita akan mendapat air-time sebanyak RM30, credit kita untuk membuat panggilan. Charge panggilan ToneExce-TuneTalk tidak sama dengan charge panggilan TuneTalk yang biasa, kerana jika kita menyertai affiliate program ToneExcel, charge panggilan kita adalah 32sen seminit dan 15sen perSMS.

2. Kita perlu top-up minima sebanyak RM30 setiap bulan, (maksudnya tak semestinya sekali gus, kalau mereka topup sepuluh sepuluh pun tak mengapa, asalkan jumlah sebulan minima RM30). Saya rasa yang ini tak jadi masalah, kerana kebanyakan daripada pengguna prepaid menggunakan prepaid lebih daripada RM30 setiap bulan. Kita boleh topup dimana-mana kedai topup di seluruh Malaysia.

3. Jika anda memperkenalkan (sponsor) kepada orang lain, anda akan mendapat komisyen setiap kali mereka topup sepanjang umur mereka menggunakan prepaid tersebut.
Maka sepanjang umur kita juga akan mendapat komisyen – Residual Income – Kerja sekali income sepanjang hayat, selagi mereka top-up.



Setiap level adalah infinity, bermakna ada boleh sponsor seberapa ramai yang ada mahu dan boleh

Contohnya:

Jika anda sponsor seramai 20 orang di level Pertama, maka setiap bulan sekiranya mereka topup sebanyak minima sekali pun iaitu RM30, maka anda akan dapat RM30 x 6% x 20 = RM36.

Sekiranya 20 orang sahabat anda tadi sponsor 10 sahaja, maka di level kedua anda sudah ada 200, maka sekiranya mereka topup sebanyak RM30 setiap bulan seorang, maka anda akan mendapat komisyen sebanyak RM30 x 3% x 200 = RM180.

Sekiranya 200 orang tadi sponsor 10 sahaja setiap seorang, maka di Level Tiga anda sudah ada 2000 orang, maka komisyen anda setiap bulan jika mereka topup sebanyak RM30 adalah RM30 x11% x 2000 = RM 6600,

Maka total/jumlah yang akan anda perolehi adalah 
RM36 + RM180 + RM6600 = RM6816 sebulan.

Pembayaran akan dilakukan pada setiap 21 haribulan terus ke akaun bank anda.

Ingat, anda berkemungkinan menjana pendapatan lebih daripada itu setiap bulan
kerana itu saya beri contoh jika anda sponsor 20 sahaja, kalau anda sponsor lebih daripada itu, maka pencen anda pun akan menjadi lebih.


Ini pula adalah jadual pendapatan kita sekiranya kita sponsor 5, 10, 15 atau 20 orang dan kawan-kawan kita duplikasi langkah-langkah kita. Komitmen hanya RM30, tetapi pendapatan yang anda dapat adalah berkali-kali ganda !



Kelebihan seterusnya, downline anda tidak perlu bersusah payah untuk top-up atau mencari anda untuk topup, mereka boleh pergi ke mana-mana kedai top-up dan top-up, anda hanya tahu kutip komisyen sahaja.

Pengalaman seorang yang sudah menyertai Tunetalk Affiliate

“Belum pernah saya jumpa satu perniagaan yang semudah ini setakat ini, jika saya cerita pada 10 orang, biasanya 10-10 tersebut akan menyertainya program affiliate ini.”

Mungkin anda terfikir senangkan nak dapat sampai dua tiga ribu atau lebih orang nak join program ni, jangan susah, waktu ini terdapat hampir 20 juta pengguna prepaid diseluruh Malaysia, kita sponsor 1% pun dah nak ada 200,000. Lagi satu biasanya level 2 dan 3 bukan kita yang sponsor, tetapi berada di dalam group kita.

Untuk keterangan lanjut sila layari http://www.bisnesprepaid.com/hairilt atau klik gambar di bawah:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...